Lördag den tjugonde februari

Heheheej.

Fan vad jag suger, uppdatering är inget jag är bra på just nu. Men livet leker väl ändå!

Igår efter praktiken, som be te we är underbar, drog jag en timmas gym och sen mötte jag upp Linnéa, Elin, Sofie och Camilla för en mysig fika på Storken. Alltid lika kul! Som vi sa, nu när vi är igång igen måste vi hålla kontakten vid liv!

Hur som helst har jag idag jobbat, och för första gången på allt för länge så var jobbet kul. Alla var på bra humör, jag visslade och jag tappade ett glas i marken framför lite ögongodis men "lika glad var jag för det".

Nu sitter jag hemma hos Elin men en kopp kaffe och med mätt mage, efter att hon lekt husmor.
Ska strax fixa mig innan vi drar iväg och firar Sussie som fyllt 20 år!
Lite förfest, discobowling och förmodligen utgång. Blir skoj!



Vädret kunde dock ha sammarbetat lite bättre.
Stackars Ida sitter fast på tåget i Kumla.

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du har det bra på praktiken :-). Lät som det när vi sprang på varandra förra vekckan. Själv är jag sjukskriven men byter till Språkpunkten om en vecka. Vad ska du göra på lovet?



Kram kram

2010-02-21 @ 05:19:05
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: evelina

saknar dig!! Träffas någon dag nu i veckan??:D

RING<3

2010-02-22 @ 02:03:14
URL: http://eevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0