I miss the yellow sheets on Piccadilly!!

Heheheheeey hemma!

åhh London var siiit nice, har haft en super bra helg såhär i den gråa februari.
Shoppat är både för och efternamn i detta sammanhang, jag vet på riktigt inte om jag vill gå in i någon affär på länge.. Men ack vad fint vi fick med oss hem. Tack för en härlig helg flickor<3

Jag kan sumera våran London trip med dessa ord:

V-ås stora flygplats
"mot sheerwood skogen"
Starbucks
Vaniljlatte
Frappe
pittoreskt
PD backpackers hostel
gula lakan
äckliga duschar
lokalsinnen
Primark
skratt
"vi ses här om en timme"
tuggummi killen
jelly beans
smita ut med jelly beans
glädjerus
kolla åt fel håll
fransk nattklubb
"sorry" överallt
en riktig måltid
mackor
våfflan
"f*tta!!!" .. "jaha, är ni svenskar?"
åtta mynt
kusin Victoria
ful inkastare
shopping
och glädje.

Elin står för alla bilder, så det blir senare!

Nu ska jag tupplura.

/ Desirée 


Kommentarer
Postat av: Wes

PD Backpackers Äger! :D:D och man måste älska Primarks priser! <3 nu vill jag ju dit :(

Vilken tur att jag ska till Dublin över St.Patriks day ;D WOOHOOO

2010-02-16 @ 02:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0