Hittar inte min usb..

Har så många bilder som jag ej kan lägga in nu,, min sladd har flytt!

Vi hade en riktigt härlig kväll i lördags. Först lite, okej rätt mycket, vin hos Sussie och Ada i deras lägenhet. Sussie hade varit på flaskbanken och köpt en låda rosé som hon tvingade i oss haha.
Vid 11 drog vi till Bowlaget och körde i nån timme, siiit kul! Och jag vann våran bana yeeeey !
Efter det drog vi vidare till Saluhallen och dansade fram tills stängning.
Tack för en trevlig kväll!

Igår tog jag och Linnéa ett par timmar på stan och kikade lite och tog en mysig fika, och dessutom gick vi till Kungs Bhn där Susanne jobbar, och jag fick plocka ut lite födelsedags presenter. Ni är underbara <3

Idag är planerna att sticka till gymet för nån timma och ikväll blir det bio!
Shutter Island kanske vore nåt?



/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Wes

Damn Snygging : )

2010-02-24 @ 00:48:44
Postat av: Liza Lanzen

Visst var det bilden jag tog? I love! Du är så fin min kära vän! <3

2010-03-03 @ 09:45:05
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0