Enköpingsvisit



Godmorgon! Strålande sol ut och det gillar vi! Dock inte kylan..
Jag vill bara vara på bilden ovan, med sol och bikini.. åååh!

Bion igår var riktigt riktigt ruggigt bra, värd att se! Dock , som i dom flesta psykfilmer, tog den en konstig vändning i slutet. Men ändå , grymt bra.

Just nu sitter jag framför tvn och har precis ätit lite frukost, ska strax fixa mig och sticka iväg till Enköping för ett par timmar. Ska träffa Liza för en fika nånstans och bara prata. Blir mys!
Sen ska jag och Linnéa kika in lite på V-dala nations.. klädoutlet? kan man säga så? Ja, men kläder och sånt för bra priser.

Dagen innan löning, perfekt för min plånbok!


Kommentarer
Postat av: Adaaaaa

börjat inte försäljningen på v-dala imorn? den 25.de vill säga, på själva löningsdagen? eller är jag helt fel ute då? haha ;)

2010-02-24 @ 17:30:13
Postat av: DESS

haha jo det stämmer, eller är typ VIP kväll ikväll. Linneas pappa jobbar ju för v-dala så vi fick en förtitt ;) Men ska dit tomorrow for real!!

2010-02-24 @ 23:03:23
URL: http://desireecarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad mysigt! Vi får ta och ses någon sväng Dess, jag är kvar i stan och åker om 2 veckor. En fika nästa vecka kanske?



Kram kram

2010-02-25 @ 07:52:42
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0