Desirée har tappat sin guldhamster

Kollade precis på The Voice.. Någon brud vid namn Desirée hade haft fest och tappat bort sin guldhamster! Dock var det inte jag haha.

Idag har jag ett fullspäckat schema.
Ska snart dra till gymmet för träning i två timmar, efter det sticker jag till skolan för två lektioner. Sedan blir det ner på stan med Liza och efter det hem och fixa sig inför utgången med klassen ikväll.
Kommer bli grymt kul! Herregud, vi kommer vara borta ett sommarlov! 8 veckor APU + 2 veckor lov..

Vi hörs!

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Liza Lanzen

Ikväll kör vi på :) Duktig du är som ska träna själv kör man på nästa vecka. Hinner inte träna i veckan typ så jag får ge mig ut i kylan på lite joggning ;)

2010-02-03 @ 09:14:21
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0