Uppesittarkväll i all ära

Här sitter jag i soffan med mamma & pappa och kollar, säkerligen som alla andra svenskar, på Bingolottos uppesittarkväll!
Vi väntar bara på att skinkan ska bli klar så ska vi fika lite framför tvn.

Dock känner jag inte för en uppesittarkväll, behöver verkligen sova. Men vad gör man liksom? Mys i all sin glans.
 

Här är mina presenter som jag faktiskt ägnat mycket tid åt, även fast dom ser rätt enkla ut. Inuti alla paket (dessa är ungefär 1/3 del) finns massa silkespapper och välköpta presenter. Jag känner mig som en snäll dotter & syster i år!

Men, nu ska jag vara liiite mer social, och lägga ifrån mig min svarta lilla älskling.
Ja, jag syftar på datorn.

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0