Lycklig hela långa veckan ut

Heeeeeeeej och en god morgon!

Jag vill flytta hemifrån. Pang ba, rakt på. Så är det.
Lättare sagt än gjort. Önskade att det bara var pang, rakt på att flytta med..
Men jag ska vara glad, jag bor ju faktiskt med min förbannat bra (och konstiga) familj. Kärlek, ett hus fyllt av kärlek, och massa annat.

Lucia igår, och jag lyckades se tre stycken tåg, en rejäl dos med andra ord, mycket fint! På jobbet händer det mycket under vissa dagar, i like it.

Ska snart åka iväg till gymmet, åååh vad jag längtar, har inte tränat mycket alls på senaste, men jag tänker inte låta förkylningen stoppa mig längre..

Sen ska jag elin & Linnéa sticka till Stockholm och mys-shoppa och fika. <3




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha man förstår ej hur det är att bo hemma före man bor borta. Förvisso skönt med frihet men mycket förpliktelser. De där glasena flyttar sig inte av sig själv in i diskmaskinen. Tvätt för 2pers innebär tvätt varje dag och av någon anledning så är det alltid småstökigt vilket innebär att man inte måste städa ett rum utan 2-3 MINST. Haha! :D

2010-12-14 @ 11:20:48
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0