jobbtränajobb

Min dag i stort sätt har bestått (stavning?) av enbart jobb&träning.
Till min stora förvånan är jag rätt happy ändå. Man liksom flyter med tillslut..
Julbord på lördag, gaaah!

Lite klappar är redan inhandlade men min stora fråga är vad tre snubbar, 14,21 & 52 kan tänkas önska sig?
För svårt.

Sitter hur som helst på jobbet just nu och jag har snart mitt tredje jobb, yeeey! Vi får se hur mycket det blir framöver för jag måste nog börja se över hur jag ska göra..
mitt tredje jobb är också på UKK men som konsertvärd & garderobsvärd. Alla är så söta så det ska bli kul!

Imorgon (efter jobbet sjävfallet) ska hanna firas, ska bli jättekul, det är så härligt att vi alla kan se till att ses lite då och då!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0