23 december



Shit, det har liksom inte sugits in i mig att det är julafton imorgon! Dock fick jag det rätt bra besvarat igår..
Gick på stan i sex timmar och köpte julklappar.. vilket hela uppsalas befolkning också kände för att göra upptäckte jag!
Klapparna är iallafall klara så det känns skönt, ska ta ett kort på mina fina inslagningar sen också.

Idag är jag snorig och väldigt trött. Var på personalfest i tisdag vilket resulterade i taxi hem kl 5 på morgonen. Dumma jävel tänker nog ni, och det tänker jag också kan jag tala om.
Men på lördag ska jag jobba så då blir det inte fest, vilket känns skönt för en gång skull!
Laddar inför nyår istället.

Ska upp och vila lite ett tag nu sen kilar familjen Karlsson ner och gör stan!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0