21 december

Godmorgon!

Har precis duschat och sitter i soffan och dricker lite kaffe nu.
Jag och tjejerna fick faktiskt mycket gjort igår, julklappsbyte, fika, massa prat och planering inför nyår!
Det är ju bara en vecka kvaaaar, aah. Tills vi åker alltså.

Imorgon blir det stor julklappshandling så jag blir klar med klapparna någon gång. Vi i familjen har som tradition att mysa på stan den 23e och fika och handla det sista men ingen vill ju stressa då heller när man bara ska mysa!
Så imorgon kommer mina vassa armbågar fram.

Idag dock blir det party!
Klockan tre ska jag hem till Anna och mingla lite med alla värdar, sen blir det personal julfest på UKK.
Mycket taggad!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0