Långfredag

Godmorgon!

Egentligen skulle jag vara påväg till jobbet just nu, men eftersom det är långfredag insåg dom att det inte behövdes i och med att det kommer vara riktigt lite folk på stan.. Så istället vaknade jag till ett rosablommigt påskägg med godis och en Make up Store "nessesär" i från mor&far. Dom sitter just nu på bussen till Österrike.


Så istället går min dag åt att om ett par timmar träffa Linnéa i stan för lite träning och sedan hem och fixa mig inför kvalskivan ikväll på Teaterbaren, vilket blir riktigt kul!

Igår kom bror hem också, svart var han ju självklart.
Han hade med sig en väska hem till mig, gulliga bror.


Egentligen så är jag inte så mycket för tvåfärgade väskor med fakedetaljer men den här kan bli söt i sommar!
Och dessutom så har jag ju redan införskaffat en väska jag länge drömt om att ha,
en hel del pengar gick åt att köpa den, men nej, jag tänker inte inbilla mig att den är helt äkta.
Men så länge det är en bra väska som är en bra kopia, då är jag nöjd. Tills vidare. ;)


Chanel 2.55 jumbo


Ha en bra dag!

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh, fick ett precis likadant ägg av mamma och pappa igår ;D Fin väskan var! <3

2010-04-03 @ 10:10:31
URL: http://ejosefsson.blogg.se/
Postat av: Liza Lanzen

Har en liknande. wohoo! :)

2010-04-03 @ 17:04:52
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0