1 april

April April.

Yes, jag har blivit lurad idag.. av Liza som sa att hon fått körtelfeber och var inlagd på sjukhus.
Mitt hjärta stannade eftersom att vi åker om tre dagar haha den lilla jäv...!

Idag var jag ledig, så vid 12 åkte jag och tränade sen hoppade jag ner svettig i Malins säng och kollade på film, om en hund.. Hon grät och jag blev tårögd. finfin!
Åh idag insåg jag verkligen att vi, jag, har så mycket att se fram emot! Imorgon är det kvalskiva.. kval inför skivorna liksom iiih :D !

Jag ska ta mig i kragen och tänka på hur positivt allt är, snart är sommaren här och tänk vad mycket roligt vi ska göra!
Och i höst blir det faktiskt både Spanien och Italien som det ser ut nu, yiiha!

Nu ska jag packa lite.
Jag har inte packat en pinal ännu, förutom en sak som stod och log mot mig när jag kom hem.. Foot of Africa heter den.


/ Desirée 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0