Visst är det måndag?

Jag är bäst på att glömma vad det är för dag. Förutom när jag jobbar, då håller jag alltid koll!

Skolan idag gick snabbt, rätt "chill" dag må jag säga.
Efter school åkte jag ner på stan och kikade lite i väntan på att Linnéa skulle komma, så att vi äntligen kunde få våran efterlängtade chailatte på Barizta! Favvo fik, favvo flicka och favvo prat, yeaah.


mmmm

Därefter gled iallafall käre Elin in nyfriserad och jätte fin i håret (tyst på dig!) och hämtade oss på Barizta, för sen stod träning på schemat! Styrkemedel, jätte bra pass, men otroligt mycket människor. Man får ju knappt plats att andas!

Nu sitter jag iallafall här nyduschad och med ett glas apelsin juice. Och.. jag kom precis på att jag vill ta ett bad. Jag måste ändå läsa Religion till imorgon så lika bra att göra det där.

Heeej!

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0