ojojoj här var en dag att minnas

Hujedamig säger jag.



Jag och mami var i Stockholm igår. Klockan 2 anländer vi i storstan, den 25e. Vad tänkte vi med?
FULLT med folk överallt, det var bara jobbigt.
Så vad kommer vi hem med?
N a d a.
Eller nu ljög jag lite, jag fick med mig den gosiga Odd Molly jackan från inlägget nedan. Yeeey!
Otroligt söt i verkligheten också, vilket jag kunde listat ut, så jag är glad att vi tog en tur förbi Mathilde :).

Sen blev det snabbt hem och fixa trixa duscha och allt det där för att sedan bege mig till kusin Linnea där det var förpys med Linnéa, Linnea, Ada, Linda och Sofia. Sussie kom förbi en snabbis med men hon skulle jobba idag, sicken otur.. Säger jag som strax ska bege mig. Men visserligen börjar jag halv 12 så vad har jag att klaga över?

Nej men kvällen blev kort och gott, härligt hemma hos Lagga, taxi ner mot Kalas där det var kalas (trummvirvel tack haha). "20 årsgräns tyvärr".
Nåja, lika glad ändå beger vi oss till Gillet där jag faktiskt måste få säga var en del drag. En rätt bra kväll!

Och ikväll, ikväääll, då ska family + brorsans högerarm (Linda) på Flickan som lekte med elden!
Eller som Liza sa "Flickan som lekte med tändstickorna" haha, jag dog.

Nåja, lite vatten, lite frukost och en ipren. Sen är jag nog på banan igen!

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0