it´s nice to be important, but it´s more important to be nice

What the fuck, ursäkta uttrycket, men varför var jag tvungen att vakna upp med värsta nackspärren?
fick lite ont igår på jobbet men imorse var det inte kul. Alvedon och vetekudden försökte hjälpa mig men icke gick det över. Nu, efter lite sömn känns det iallafall bättre!

Pappa står och lagar lunch till mig just nu och ute är det vackert väder, det är det ju alltid när jag sitter hemma på min ända. Men om jag mår bättre ska jag ut och jogga lite senare..

Nu ska jag leta omkring på intrenet efter praktikplats till ivår. Och jag ska faktiskt söka upp till Åre!
Good luck Desirée..

Bye bye

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0