I think I´m inlove with my radio, couse he never lets me down

Ja, om det ändå vore så väl. haha låter som att jag blivit dumpad eller nåt.
Nej inte ens så långt har man kommit! (tråkig tjej? kräsen? förvirrad kanske)

Jahaja, för att bara ta upp ett annat ämne kom mamma in i rummet precis, en aning nere dessutom, och berättade att det fattas smycken från henne (delvis äkta guld) . Antagligen stulet från nyår.
Jag säger bara, fy fan för människor, eller små jävla fjortisar, som inte har mer vett i hjärnan än att sno från andra.
Aldrig mer nyårsfest för folk jag inte ens minns namnen på. Thats it.

Nåja, nu ska jag ta och rensa min garderob framför Idol.

Ciao!

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0