Good day!

Dagen har gått riktigt fort idag, kanske beror på att jag bara jobbade i två och en halv timme. Alla låg väl hemma deckade istället för att komma och äta hos oss på Café Unico!

Hur som helst så var gårdagen jätte lyckad, skiiit kul hade vi! Men oj så mycket folk det var. Men jag gillar min vänner a lot så dom gjorde kvällen liksom. Vi hängde på Framfickan ett par timmar och sen drog vi vidare till, ja nån stor båt/krog och träffade lite folk, och sen blev det självfallet ett besök på Max innan hemgång. En lyckad kväll alltså.
Här kommer lite bilder:


snygga Linnea (kusin) och jag hemma hos Elin


Husherren och Jag, och inte ens på bild kan jag hålla
munnen stängd! hujedamig..


Linnéa och Linnéa , Hasse och Perra


Madde och Becca var taggade!


Jag gjorde mig en lite vin drink, mucho jammi


Emma försökte vara sexig, och hon lyckades, ooh!

Jag Linnéa och Julia på Framfickan

Helan och Halvan på Framfickan (återigen det där med munnen?)

Och till sist en lite egobild sådär.



Nej nu ska jag fara till Linnéa och kolla En shoppaholics bekännelser!

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: nelly

fin blogg :)

2009-09-13 @ 21:10:57
URL: http://nellycarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacktack! :)

2009-09-13 @ 21:49:04
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0