En händelserik dag

Hejhej och hallå.

Så här har min dag sett ut i stort sett:

Jag gick i skolan från halv 9 till 14.00 och efter det drog jag snabbt ner till Framfickan för att tala om vilken tid vi kommer imorgon. Bokningen blev till klockan 10 så att vi tjejer hinner förfesta hemma hos Elin innan, och några av dom möter upp oss på bussen in..
"I´ve got a feeling, that tomorrow is gonna be a good night, a good good night!" nej skämt och sido.
Sen fixade jag pengar och drog vidare till Åhléns och köpte min höstjacka och även en schal på Second Hand.
Halv 4 blev det träning och ja, nu är jag hemma somsagt, sen ett tag tillbaka.. Går faktiskt fort att komma hit ut till Bälinge!


Ja typ så här i stort sett.

Nu ska jag duscha, ja usch och fy att jag sitter här svettig..
Sen blir det hjälpa mamma med mat och, kvällens höjdpunkt blir hemma hos Linnéa med Elin och Lager, även Madde skulle komma förbi. En lugn men rolig kväll!
Och imorgon vankas jobb..

En händelserik dag somsagt. Vi hörs!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0