Shopping is a girls best friend

Dålig update här märker jag!
Pappa (inklusive laptopen) har varit bort rest och på något underligt sett så har musen till datorn där uppe försvunnit.. Där har jag min anledning alltså.

Igår fyllde min käre lillebror 13 år så det var en full dag!
Först drog jag och Hanna bilen till stockholm ett par timmar över dagen (efter skolan på en lektion), och köpte lite smått och gott. Vid 6 tiden åkte jag med större delen av familj och släkt till Java och åt kina mat för att fira Philip och efter det blev det film och glass med Linnéa och mamma.


Philip på Java

Här är förresten bilder på lite fynd jag och mamma gjorde här om dagen


Skärp och linne , båda två från Joy


Vitt linne med krås, även ett i svart, från Joy


Superskön Tiger bh från Twilfit



Shoppingen tröstar liksom lite nu när skolan och kylan har börjat ..

Nåja, idag har jag jobbat hela dagen och om någon timme ska jag iväg på bio, en lugn helg blir det alltså!
Behövdes..




Vi hörs! / Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0