working girl




Jag vill ha lön nu. Vill shoppa järnet!

Gårdagen blev jätte lyckad. Började lite smått hemma hos Linnea och sen drog vi vidare till Kalas. Otroligt fin inredning dom har lyckts med, men alla vet nog att det i slutändan kommer sluta som både People och Seven.

Idag mådde jag sådär, men vad annat kunde jag förväntat mig?
Så jag åkte lite sådär små slut till jobbet, men klarade mig igenom dessa korta timmar av jobb.

Klockan är strax fem och jag har tänkt hinna med att ta ett bad och plugga samtidigt, prov imorgon liksom..ska även se Wallander och sen vila tills jag känner mig på banan igen..
Tänkte följa med och träna men nej, det jag behöver är vila. Längar till lovet så jag kan sova, och vakna utan väckarklockan.

Nu ska jag bada!

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0