vet ni att..

Jag satt precis och tänkte lite hej vilt.
Och DÅ slog det mig.

Tänk vad tacksam jag borde vara.
Jag har ett fint hem och en trygg familj som alltid finns här. Jag har uppenbarligen en stadig framtid och jag är i grund och botten frisk, både fysiskt och psykiskt.
Men framförallt så har jag äkta vänner. Vänner som faktiskt, på riktigt, bryr sig.
Sånna som inte behöver göra tills sig, förklara sig eller säga saker. För jag vet, och dom vet.
Om man har äkta vänner är säkert svåra att avgöra ibland. Tro mig.
Men jag hittade mina med tiden.

Utvärdera och grunda i vilka som faktiskt i grund och botten verkligen vill DIG väl.
Du är bara värd dom bästa.
Och när dom väl står vid din sida, ta vara på stoltheten av att få ha henne/honom där.

Jag vill inte säga att dom lätt kan överge dig. Tvärtom. Det kan till och med vara du själv som sticker iväg när allt faktiskt är bra.
Sen är det för sent.


Om jag skulle springa, så vet jag vilka som skulle springa efter.
Och det är för mig, det ända som betyder något.
Resten är skit.

Jag är helt enkelt bara otroligt lycklig och tacksam.
Jag älskar er<3


Kommentarer
Postat av: evelina

måste bara säga att jag tycker att det här va jättefint skrivet? blir lite förvånad för det låter som de är taget ur en poesibok eller nått haha. Och ja tar åt mig:D ja skulle springa efter dig som en kanin som jagar en morot hihi=)

2009-11-09 @ 00:40:56
URL: http://eevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman, det där var verkligen snällt sagt :( !

Och det var det jag ville förmedla också,synd bara att inte alla förstår att man ska se det positivt och inte negativt..

Jag är glad att du tog det positivt för det är det jag menar att ni ska :D

2009-11-10 @ 10:44:30
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0