Snart kommer väl vintern

Hej mina vänner!

Sitter nu här och skriver lite, har precis skrivit lite på en engelska c grej som ska in imorgon.
Har även pratat lite med Linnea i telefonen, hon är ju hemma nu!

Och kolla vad hon hade med sig hem till mig från hon och mor hennes,
(ja chokladen tog slut, och den söta lilla klubban jag fick med hehehe)



Tack snuttan <3

Nej nu har jag lite att göra jag , fast först måste jag bara påminna er om att gå in och lyssna på min brors bidrag för att komma vidare till Melodifesivalen, just det. det stämmer! Gå in på den här sidan http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=118228  och lyssna på låt 149 - Tell me why. Det är inte snubben med pianot utan ja, låt 149 ni ska lyssna på. Och sen skicka ett sms för att rösta! Snälla ni är hörrni ;)

Hej på er
/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Forsa

Armbandena var så himla fina! :)

2009-10-15 @ 09:03:51
URL: http://passionforliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0