Sämst på rubriker

Japp.

Har hunnit med en hel del idag! När jag har bestämt för att inte hinna med nåt utan bara ska ta det lugnt, ja då blir det tvärt om.
Gick i skolan idag från halv 9 till 12. Efter det drog jag till gymmet och körde mig helt slut, och vid klockan halv 3 var jag hemma igen.
Sen har jag faktiskt städat hela övervåningen, vilket var min och mammas överrenskommelse.
Har även hunnit med att legat och streckläst ur boken "14 år till salu" som jag lånade på bibblan, helt sjukt bra.
Och så han jag slumra till lite också. Trodde klockan var jätte mycket, men ack, jag hade sovit typ en kvart haha.

Nu ska vi äta Köttfärspaj med ädelostsås och päronhalvor. Låter äckligt va? Jo tack, men det är gudomligt.

Sen ska jag, Elin och Adrian sticka iväg och hyra film. Lugn kväll alltså.
Imorgon vankas Unicos flåttiga lukt av läckra foccacias.. Jobb vill säga.

Vi hörs!

P.s , Jag saknar dig Linnéa Helénius, D.s

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0