Palla svinet

Godmorgon tjaaa.

Vet ni att imorse när jag gick ner för trappan tänkte jag att, vad skönt att jag får skjuts till jobbet av pappa idag för då kunde jag sova en halvtimme längre.
Trött som jag ändå är och påväg att ta mig kaffe frågar min far om jag har ställt om klockan..
En timme! En timme kunde jag sovit längre! suck..
Dessutom känner jag mig lite småkrasslig.
Ont i örat, halsen och känns som att någon hällt vetekli i ögonen på mig. Life suck´s sometimes.

Mamma tog precis dosan ifrån mig och klickade ifrån E:channel till Nickelodeon och nån tecknad film "Bondgården". Min fråga är då: vaa? haha okej.

Philip konstaterade även precis att om han ska sitta inne hela dagen (även han småsjuk) så kommer han får psykbryt.
Kanske man helt enkelt ska hyra nån sorglig rulle och ringa vännerna?




Vi får helt enkelt se!

/ Desirée
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0