Orki ork

Sitter just nu fullt träningsklädd och väntar på att åka och träna.
Mamma trodde det började klockan sex men det visade sig vara en timme senare, så nu sitter jag här ja.
Det värsta med att få återhämtning efter skolan är att man då känner hur trött man är och sen inte orkar träna.. 
Men jag måste. 

Jag vill åka till Skottland nu, eller till London.. till Primark, till vänstertrafiken och till den pittoreska omgivningen..
Ska kolla lite biljetter dit till efter jul!

Och nu är miss Linnéa Helénius på varmare breddgrader och steker förhoppningsvis en aning mer än vi bleka, strandsatta här i Sverige. Jag hoppas och tror att hon har det supermys hos farmor Märtimärta.
Saknar dig <3



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0