Okej.

Hej och god dimmig morgon.

Här sitter jag och häckar. Min mage vrider sig en aning.
Antingen från mensvärken eller från alla goda kakor vi åt hemma hos Johanna igår? Who knows.
Vi hade iallafall en jätte mysig fika stund hemma hos henne igår, jag, Natta, Liza, Therese, Victoria, Emelie och Johanna.

Jag ska iallafall laga lite lunch och sen faktiskt ta mig iväg till sista lektionen i skolan för dagen.
Därefter får jag faktiskt fin besök av Liza idag, hon ska nämligen sova hos mig, för att imorgon käre blogg så ska vi ner till skolan här i Bälinge och prata lite om energidrycker. Lite pirrigt men kul.

Jag tänkte dessutom lägga ut ett par bilder från i lördags, som påminner mig om att jag kanske hade rätt kul ändå? Linnéa smsade mig nyss och att dom låg uppe på Facebook haha.
Dock har jag inga bilder från timmarna hos Madelene, så in med doom!




Kan man se ut som ett vandrande varningstecken? ja det kan man.
Zombie Dessan, bra till Halloween. Ett gott skratt fick jag mig allt haha!

Hejdå på er!

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0