Long way long day

nä, den har faktiskt gått fort.


Här är en bild från den goda Sushi och chokladen jag och miss L käkade igår..
Blev helt plötsligt jätte sugen!!

Jobbade idag då ett par timmar, och det går alltid som en dans när man har roliga arbetskamrater haha.
Satte, ja, det gick bra. Fick även fin besök av mina fina vänner lite då och nu under dagen, uppskattas de me!
Därefter mötte jag upp en av dom vid namn Elin och vi drog oss ner på city (1 meter från jobbet dvs) och kollade runt, sen blev det lite lätt och lagom lunch på Cupido.

Eftermiddagen/Kvällen blev en bra, men väldigt konstig, film hemma hos Elin med Linnéa och Malin och det var skönt. Och nu är jag hemma!

Kronisk trötthet.. någon? Jag har. alltid.
Så jag ska ta mig till sängs och sova tills min hjärna ber mig vakna imorgon. Så kära vän/vänner, försök inte ens ringa mig imorgonbitti. Min mobil ligger dold under kuddarna på golvet, silenco, tyst, avstängd.

Och imorgon blir det förhoppningsvis lite relax med Helénius på Fyris a la hovet och sen ska jag ta arslet ur vagnen och träna. Ledighet jag gillar!!


/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0