jag säger då det

Vilka idéer jag kommer med.. Jag har precis rotat fram mina två år gamla vinter skor som jag förut hatade men som jag nu älskar. Dom är jätte sköna och ser ut som ett par svarta uggs i en smalare modell med lite snygga detaljer. Hursomhelst, jag hittade även min gamla marinblåa höstkappa som jag säkert hade när jag var, jag skrattar faktiskt själv, ja.. 10 kanske? Knapparna var så himla söta med.
När jag tog på mig den så satt den faktiskt bra, den ser ut som en kavaj med trekvartsärmar. Så den blir det att glida omkring med idag. Jag är för rolig.. Nåja, nåt ska man vara bra på!

Godmorgon förresten. Jag sitter och dricker saft för tillfället. Jag har alltid haft ganska svårt med frukost på morgonen men när jag tar ett glas saft så blir jag plötsligt jätte sugen. Det är faktiskt ett bra tips om man inte klarar av frukost, för insulinet och blodsockret kommer igång. (citerat mamma sjuksyster).

Nu ska jag äta sen blir det skola.
Och idag ska jag till tandläkaren :|

Sen måste jag också säga till Linda (Adams Linda), lycka till i Norge nu! Vi kommer sakna dig =)

 

/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0