jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Hej, nämmen se här är jag igen! Saknat mig? klart ni har.
Vad körde jag där? En kissiekisskiss kanske?
Hursomhelst märks det ju att jag är så där himla trött åter igen, haha! Bowshickabowow.

Jobbet gick bra och jag har skrattat hela dagen!

Nu ska jag med mamma och hämta pizza. Kändes ovanligt när hon ringde och sa det med tanke på att grönsaker är en big deal för henne.
Men ja, gott är alltid gott!

Sen ska jag vanka iväg rumpan till Linnea Lager aka kusin, där det blir lite mys och därefter drar hon jag och Ada ut till Saluhallen. Eller ja, det är iallafall planerna.

Vill du med? Hör av dig på 0737... Dödströtta Desirée.



Haha hej! 
/ Desirée
 


Kommentarer
Postat av: En neger i Spanien

Jag vill också med ! SAKNAR DIG KÄRA DU<3

2009-10-10 @ 19:48:43
Postat av: Anonym

ÅHHHHH SAKNAR DIG MED! Snart kommer du hem !!!! <33

2009-10-11 @ 09:53:05
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0