Höstpys

Om jag får välja en dag då jag kan säga att jag älskar hösten, vore det idag.

Efter skolan idag drog jag somsagt till tandläkaren. Och ohhhh yes, allt såg bra ut. Tacka f*n för det!

Solen sken så efter tog jag en tripp på stan och efter det mötte jag upp Emelie i klassen för att gå på höstmarknaden på Vaksalatorg. Tack gode gud att hon berättade det för mig idag för jag hade ingen susning.
Så där gick vi och strosade i höstsolen och drog in lukten av brända mandlar.
Sen ringde jag faktiskt dit mamma också så vi kikade runt lite och sen tog vi en latte inne på musikenshus (UKK).

  
 Söta emelie med en goding i handen

 
   och mamma med en annan goding.





Både jag och mamma lyckades med att shoppa lite faktiskt.. För ovanlighetens skull! (ironi på hög nivå).


beige kofta med söta detaljer. Denna lyckades jag pruta ner 50 kronor så fick den för 100 :-
Både jag och försäljaren blev nöjda!


Tre par trosor och ett par örhängen, alltihop för 10 :- styck.

Inte dumt inte!

Och nu, nu blir det plugga plugga plugga. Har naturkunskapsprov imorgon.. Men jag vet åminstone att fotosyntes inte handlar om foto utan om miljön, så nåt hopp finns ändå! haha

Plugga två timmar, Svenska hollywoodfruar och sen plugga igen!

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Forsa

Synd att inte jag kunde följa med :). En annan gång kanske..

2009-10-06 @ 06:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0