Höstlov



Höstlov nu, och jag njuuuter!


Jag ville bara tala om att jag hade en sån himla trevlig kväll igår. Lagom stämning, lagom dricka och ett lagom helt sjukt bra band.

Kvällen började lite smått med min vän Linnéa och hennes föräldrar hemma hos hennes moster i city där vi drack lite vin. Och därefter drog vi vidare till Katalin där Linnéas kusins band spelade, Frantic Sunday.
Och herrejisses vad såld jag blev haha, jag är seriöst lite småkär och vi har precis bestämt oss för att bli deras groupis. (Tänk lite Håkan slash Beatles).
NOG, för att dessa gossar är en aning äldre än vad vi är, MEN har man charmen så har man,(dvs dom har). 
Nej en klar 5 poängare blev det och jag hade en helt sjukt kul kväll! Och blev lite kär dessutom.. aaah haha. Jag behöver lätt en musikalisk kille det kan jag ju säga direkt. Åh vad jag älskar musik och söta killar. Nej nu får jag ge mig, förlåt.

Jaja, sen blev det iallafall lite redroom och möta upp lite människor hit och dit, men det var trevligt de me.

Nej, snart blir det jobb för min del och sen ska jag träffa kusin ikväll, NICE.

Puss/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0