Fred-dag

Hej alla glada, hej alla ledsna, hej alla trötta osv.. Hej bloggen!
Nu är jag hemma vettu.

Har varit en jäkligt bra dag må jag säga. Skolan gick galant, undrar om det är för att jag endast hade två lektioner? Böt från drama till bild idag också, och jag är jätte nöjd. Jag älskar ju att teckna!

Efter skolan gick jag på staden med Liiiz och sen åt vi lunch på 018 i godan ro.
Därefter blev det lite gränby med Linnéa.

Och detta fick jag med mig hem:



Blus från H&M
Sminkväska från Myrornas
(tänka sig va? ursprungligen från H&M)
Och ja, Excellence mintchoklad från ICA. var ju värt att få med!

Nu ska jag äta Suschi med mamma och pappa.

Trevlig fredagkväll!

/ Desirée





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0