Dam klädd i vitt



Precis, jag är helt klädd i vitt för tillfället.

Jag har alltså precis tagit en dusch efter att kommit utifrån det ruskiga vädret, så jag satte på mig mina vita varma strumpbyxor och mina raggsockor i samma färg. Jag fryser ju så hemskt just nu!

Idag mina vänner, så ska jag och Linnéa dra in på bio och se Upp 3D, hoho vi kommer skratta ihjäl oss.
Är så taggad!

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket av intresse mer än att jag var i skolan och efter det mötte upp Linneakusin för höstmys på Waynescafé, passade riktigt bra idag.

Imorn blir det jobba ändan av sig och sen blir det tjejkväll hemma hos Madelene =).

Pööööööössss

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0