A cup of abition

Eyy hej.



Har ett par dagar med fullspäckat schema känns det som. 

Igår var jag i Stockholm med käre Elin och vad som fick följa med mig hem var ett par skor, stiliga hår produkter, smink och ett par jeansleggings. Eller snarare ett par leggings i jeanstryck, mycket sköna hursomhelst.
Kvällen blev rätt mysig med lite brudar hemma hos Johanna Larsson och efter det var det menat för utgång men min kväll gick bara till Terassen och slutade hemma i Bälinge vid kl 1. 
Och jag jobbade idag, så jag kanske ska vara glad ändå? Mådde ändå rätt sådär. 

Nu ska jag jobba fredag lördag och söndag. Där emellan blir det träna, plugga och hänga med vänner mitt emellan. Satt jodå, det blir en del.
Längtar tills jag får en hel dag ledigt. Vilket kommer vara... ja, vem vet. Inte jag iallafall. Julafton kanske!
Men caschen rullar in som dom ska åtminstone.

Nu ska jag sova. Hörs gör vi allt.

/ Dr. Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0