Nu är det slut..

Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmyyyys (8).

Idag har jag vilat ut ordentligt, eller ja, jag har ju praktiskt taget sovit fem dagar i sträck för att vara ärlig.. Men det är skönt att man faktiskt får lov att göra det när man är sjuk, man har liksom en ursäkt där!

Nu håller jag på att hjälpa mamma lite med maten här hemma och sen så kommer Linnéa och Elin förbi så ska vi mysa till det lite, det blir helt enkelt lugnt.

Jag ska försöka mig på jobb den här helgen också och dessutom är jag hemma själv lördag/söndag, så imorgon blir det lägga ansiktsmask, äta sushi, prata om allt som kommer ens väg och sånt där. Ni vet som bara bästavänner gör. Så Linnéa bor hos mig över helgen. (ja, jag är mörkrädd).

Ha en bra fredagskväll!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0