Lite solljus!

Tänka sig va? Lite ljusare har denna dag bidragit med!

Dagen gick rätt snabbt, slutade halv 4, sen ner på stan och kolla pärlor med Liza till UF (vi öppnar snart en blogg, mer info senare), sen var jag på spinning med mamma. Ett skönt roligt pass faktiskt!

Imorgon blir det svenska nationella B hela dagen sen ner och träffa kusin Linnea för lite lunch/fika och mys. Och runt klockan 6 ska jag och mamma möta upp Sabina och Eija för lite smått och gott på Plock. Vi ses så sällan :-/ ..
MEN, nog om det. Till nyheterna!
Jag som gått och trott att jag inte alls har något speciellt att se fram emot i vår förutom skivor och sedan studenten 4 juni (yeeeeeeeeeey). Men shame on me, för att:

Jag fick bekräftat av Malin att hon lyckades galant med bokningen till studentkryssningen 7 mars. Yes sa jag, så nu åker jag, Malin, Linnea och några fler på kryssning detta datum. Ska bli jätte kul.

Sen blir det fjällen med Liza och hennes vänner (förhoppningsvis Linnéa också) över påsklovet. Ska också bli jätte kul!

Och sen (hoppas hoppas) förhoppningsvis blir det Spanien med käre vän innan avspark för skolslut. Man vill ju vara brun och fin på den stora dagen.

Åååh, nu är jag glad!
Och det är ju bra, för hösten har inte kommit med mycket annat än depression.
Så lite glädje är jag f*n värd.



Nu ska jag sova.

Natti / Desirée

Kommentarer
Postat av: Johanna F

Oh vad roligt att höra vännen. Du förtjänar det verkligen! Man behöver saker i livet som motiverar en. Det märker jag själv.



Vi ses imorgon och fortsätt blogga ;-)!!!



Kramar

/Forsa

2009-11-17 @ 21:51:32
Postat av: Elin

Tiden går så fort. Snart står vi där med studentmössorna på, inte långt kvar!



Men ååh DESSAN, Jag vill också följa med till fjällen! :p haha



Puss,Puss <3

2009-11-18 @ 14:46:06
URL: http://ejosefsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman skönt att höra att de finns massa saker att se fram i mot! Själv är jag i helvetet, längtar bara efter att åka hem just nu.. min så kallade kompis helen beter sig som ett monster hon är elak och otrevlig och massa sånt!

2009-11-18 @ 15:09:51
URL: http://lindapajunen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja tjejer, just den här årstiden känns det skönt att veta att det kommer ljusare dagar snart haha!

Och det är ju liksom ni som gör dom ljusare <3.



Elin: Följ med då?! Vi har inte bokat än :D.



Linda: tråkigt att höra gumman :(, du får komma hem snart så även jag får ge dig en fet kram. Men du är duktig som jobbar och står i!

2009-11-18 @ 22:10:13
URL: http://desireecarolina.blogg.se/
Postat av: Liza Lanzen

Jajamän Desirée fjällen/sälen same shit diffrent name. haha. Jag har pratat med lotta och både hon och jag letar för fullt efter stuga. Men lägg undan en tusing så äre lungt! Kolla in min blogg ;)

2009-11-20 @ 00:58:58
URL: http://lizalanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0