Herrååå

Torsdag kväll.
Ja, klockan är snart 18.00 och då säger vi kväll i Karlssons hus.

Linnéa jag är så glaaad för eran skull, shit! :D

Iallafall, idag gick skolan snabbt och sedan blev det gymet en timme. Ack så synd hann jag inte med att åka hem och fika hos Nathalie i klassen, men jag vill ändå säga grattis till dig även fast det är imorgon, dansa på baren! :).
När jag kom hem blev det Project Runway. Jag kan då alltså konstatera att jag följer det nu, (jag hann upptäcka det när jag var sjuk) även fast jag redan vet att Christian vinner och så där. Men jag vill lära mig jag med, vilken dröm att skapa kläder.

Jag har då alltså bankat in i mammas huvud att jag önskar mig tyger och provdocka till jul. Studentklänning nästa!


mmm marabou.

/ Desirée

P.s Sabina, Eija och mor, vi hade en riktigt trevlig kväll igår, snart göras om mån tro! D.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tävling pågår!!



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

Postat av: Linda

Heeej..De har jag oxå önskat mig massor av julaftonar och födelsedagar men det hjälpte inte.. men se till att du önskar dig en provdocka som är inställbar det är såååååå mycket skönare än och ha en sån som jag har! Pussar från Norge!

2009-11-20 @ 15:47:13
URL: http://lindapajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0