Sova kan man göra i graven, jo man tackar

Var väldigt länge sedan jag var så här trött, och det är ju otroligt jobbigt !

Visste inte vart kvällen skulle ta oss igår men nog hamnade vi till slut i Stockholm jag och tjejerna.
Vi drog dit med medvetandet om att vi inte skulle kunna ta oss hem för ens klockan 7 på morgonen, men det stoppade inte oss, och kul hade vi!
Drog in på Victoria och festade fram till klockan 3 ungefär och efter det drog vi till McDonalds, åt, sov och bekantade oss lite med vakterna (haha).
Klockan 7 gick tåget hem och klockan halv 9 öppnade jag dörren på hembygdsvägen 18. DÖD.
Vaknade igen klockan halv 2 och har sedan dess gått omkring som ett vandrande lik.
"Varför har du så sunkiga kläder på dig för?" frågade Philip, jo man tackar ja!

Nu ska jag försöka sova lite, förhoppningsvis tills imorgonbitti.
För nu är det dax att vila upp mig tills på onsdag för då drar vi  från Malins grillning på kryssning i två nätter till Tallin. Haha ska bli riktigt kul!

Jag har inte träffat tjejerna på över två veckor nu heller, det är sjukt  vad man har mycket att göra hela tiden, alltid någon som är borta!

Nu längtar jag utomlands..







(mmm "god somrig drink")



Nattinatti

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: lager

haha fy fan hur man ser ut.. det ser ut som om jag har amputerat armarna.. haha

2009-07-19 @ 22:10:44
Postat av: Elin

Vi ska ha så jävla kul i Tallinn älskling, ojojoj!!

2009-07-20 @ 10:44:00
URL: http://elinjosefssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men inte linnea! haha



Ja det ska bli R Ö J EJLIIIIIIN :D <3333

2009-07-20 @ 12:41:58
URL: http://desireecarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

looking hooot..haha hoho hehe

2009-07-21 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0