sjuttonde juli

Good day

Kom nyss hem från en mysig dag på Björklinge badet med Linnéa och Sussie, skönt att få bättra på färgen en aning.. Känner mig riktigt blek mitt i sommaren, ajabaja!

Hade jätte trevligt hemma hos Malin igår med. Vi var cirka 15 pers, tjejer och killar, grillade, spelade kubb, drack vin och hade skit kul!

Jag hann dessutom med att lämna mina nycklar hemma i huset igår, då mamma och pappa drog på hotell i Västerås så jag fick en aning panik. Men det löste sig eftersom jag och Elin kom på att fönstret till badrummet på andra våningen var öppet, så det blev en hel del klättrande på stegen.. Men jag lyckades komma in, haha fy tusan!



Men herregud tiden går fort när man har kul, bussen går om tio min så måste sticka.

Ikväll: Linnéa Lager, film, fruktsallad och pratprat



/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0