Sammanfattning

Jag tänkte jag skulle ta och sammanfatta de senaste dagarna i lite bilder och så, nu har jag äntligen laddat in dom!
klockan är över tio och jag har nästan ingen röst..
Vi får se vad som händer idag helt enkelt!


Det är lördag morgon och mamma överraskar mig med att ha köpt det här från Twilfit


Det är lördagkväll och jag och Linnéa ska kila iväg på bio
(dock lyckades jag på något underligt sett byta om innan jag drog)



Söndag förmiddag och jag och Hanna tog oss in till stan,
shoppade och fikade på 018.
Hanna köpte vin...


...och för mig blev det té istället.


Därefter åkte vi en snabbis till Natta och jag fick se hennes "Monster". Snutten!


Söndagkväll och jag lyckades ta mig till "Linnea kusin"
även fast min hals nästan dödade mig. Det här blev min räddning!



Måndageftermiddag och jag, mamma och mormor
tog en fika på Barista efter allt shoppande på IKEA bla.



Måndagskväll efter att vi hade ätit kinamat i city åkte alla
hem till Mallin som hade bakat massa gott, myspys!



Nu sitter jag här tisdagsmorgon och vet ej vad jag ska hitta på idag, jag har så himla ont i min stackars hals =( ..
Ska jag vara riktigt ärlig, mot mig själv, så fick jag nästan för mig att ta fyra tåget upp till Rättvik och säga hej till alla och sen åka hem imorgon bitti. Men så dum får jag inte vara, för det första är det egentligen inte riktigt min grej och för det andra vill jag helst leva när min kusins bröllop äger rum på fredag.. Så får det bli.

Vad kan man hitta på idag då?

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0