Ljuva sommar

Godkväll, här sitter jag vid datorn svettig och trött. fy tusan..

Tog mig en härlig runda på staden idag och somsagt fikade jag med Elin och Linnéa på Årummet.
Därefter gick jag och Elin vidare och.. ajabaja nog råkade jag shoppa lite ändå, men vad gör man när man är tjej liksom..!
Sen blev de lunch på 018 och efter det kom mamma och Linnea (som hade varit hemma och bytt om) och hämtade mig sen blev det spinn/puls på Ultuna



Elin på Café Årummet


mmmm


Och detta fick följa med mig hem: Linnet från MQ (49 kr, det gillar vi), Hatten från H&Ms herravdelning 69 kr och örhängen från Glitter 23 kronor för båda


Nu ska jag hem till Elin och se på de två filmerna vi hyrde!

 / Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0