I am more woman then you are, and more man that you ever going to get

Klockan är efter tio denna vackra morgon och nog hann jag och mamma allt med en morgon promenad dessutom!
Nu bär det av för lite shopping och det blev bara jag ma och pa. Elin skulle jobba och jag fick dissen av Linnéa.. Tss, kan väl kanske bero på att vi i stort sett har shoppat ihjäl oss flera dagar i rad haha..

Får se vad kvällen har att erbjuda, möjligtvis öppnas det kanske några dörrar för party, (jag är sugen!) eller också inte.
Jag måste komma ihåg att höra av mig till Malin angående grillpartyt imorgon och även kusin Linnéa för lite struntprat, Madelene och Matilda är på hemmaplan nu dessutom så vi måste boka in en dag med, tycker jag.

Nu är det dax att ge sig , vill  också hinna med en kaffe innan vi drar. Så förmodligen hör jag av mig när jag kommer hem, kanske med något nytt, eller kanske inte.



/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Madddde

Vi måste verkligen hitta på något snart tycker jag, Du och Linnea får ta och kommer över någon dag snart ju =) PUSSSS

2009-07-15 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0