21 juli

Goddag , tänkte sammanfatta gårdagen och denna dag lite snabbt.

Igår kom somsagt Adam hem och pratade lite, därefter beslöt vi oss för att dra till lägenheten så vi drog dit, spelade kort och käkade digestive med kalles randiga. Yepp haha.
Sen drog vi till gymmet och pumpade lite och efter det drog vi hem till Bälinge igen.
Lite syskontid sådär!

Sen kom Linnéa och vi kollade på våran älskade efterlängtade film Torkel i knipa<3 jag dör av garv varje gång.
Sen den fina filmen I taket lyser stjärnorna, vacker film det där.


snutten



Nu ska jag strax bära mig av mot staden, jag och Linnéa ska dra till gymmet och sen ska jag fixa lite pengar inför imorgon, mjauuuu..

Längtar!



/ Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0