13 juli 2oo9 - jisses

Vet inte varför men fick precis en känsla för att börja skriva lite igen.. Tror det är med tanke på att jag i princip skiter i min bilddagbok och facebook kan man liksom inte skriva av sig på. Så det är därför!
Jag vill kunna kolla tillbaka på gamla inlägg och så, det är ju ändå en liten dagbok.

Kan väl börja med att säga att jag jobbat hela fyra veckor med Linnéa på hennes pappas jobb. Tror inte jag kan kalla det roligt men det var absolut inte tråkigt, vi hade ju liksom varandra ;) .
Så nu såhär efter fyra veckors slit så fixade pappa en hotell natt för oss på First hotel Amaranten i Stockholm city där vi spenderade lördag/söndag. Och det kändes inte som en dags tripp dit med shopping utan verkligen som en riktig weekend.. Och vi fick tag på allt vi var ute efter: Shopping, bra restaurang, god drink, vin, gamla stan, yoghurtglass, Frapino(mums) och våffla med Ben&Jerrys (Jen&Berrys haha) glass på, åh så gott.
Den här helgen har varit super!



En dag på jobbet jiihaa


Linnéa och yoghurtglassen


Fick äntligen min chanel inspirerade väska. (från Topshop)


Efter mysig förfest och en drink på Sturecompaniet drog vi in på Laroy

Linnea stod för de mesta bilderna!

ojoj, nu har jag bråttom ska möta upp Elin på stan för en mysig fika sen blir det Spinning med mamma och Linnéa.

Pössss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0