Breaking dishes, so delicious, all night aha

Klockan är nu över 12 och jag kan inte sova..
Antingen beror det på mensvärken eller också på att jag är superduper dundet exalterad inför morgondagen!
Åka fin båt för hela slanten och roa oss till max är vad vi ska göra! Skickade över massa party låtar till Sandra imorse så nu är vi laddade!

Nu är jag arg för det ej går att ladda upp bilder, suck.

Hur som helst har jag haft en bra dag. Drog och gymade med Linnea på förmiddagen och efter det snabbt hem och duscha för att därefter möta upp Malin, Sarah och Lisa för fika på Café 018.  Bästa caféet i stan och personalen är jätte trevliga vilket är riktigt viktigt tycker jag, tänkte på det idag. Jag som själv jobbat/r på café vet kunder som själva sagt att dom kommit tillbaka för att dom tycker jag är trevlig (guld stjärna till mig ha, ha), men skämt och sido så är det riktigt viktigt.
Så om det nu vips, hoppsan skulle vara någon som glider in på min blogg och hoppsan råkar vara servitris så tänk på det, var trevlig ;)!
jaja, efter fikat iallfall körde vi hem till Malin och drack varmchoklad med grädde, jätte pys. Nej inget isté här för att svalka sig inte!
Natta och Hanna kom även förbi och sa hej vilket kändes kul efter dessa veckor! Nu ska vi ta igen förlorad tid har vi sagt! =) sommaren är ju för tusan snart slut, herrejisses.


Nu ska jag kolla på Paradishotell Danmark och sen försöka sova så jag blir pigg och relativt fräsch till imorn.



Natti!

/Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0