The Hills

Måndagsskoldagen: avklarad!

Jag sitter och kollar på The Hills just nu ja. Kan hela serien utantill, har sett vart ända litet avsnitt minsann.. hoho.
Dessutom har jag precis ätit omellet, gjord av Mói. Lätt, gott och relativt nyttigt!

När jag smält maten ska jag ta mig ut på en joggingrunda i det vackra vädret, och sen ska jag möta upp Linnéa och gå ut och gå tänkte jag.. så himla skönt att vara ute nu i sensommaren!

Hur som helst så köpte jag en behövande och bra almanacka idag, så den ska jag skriva massa tråkigheter och roligheter i framöver.

Nu är vi på banan igen skolbarn!



/ Desirée


Kommentarer
Postat av: sandra

ojaa! skönt att ha det gjort :) pusssss

2009-08-24 @ 19:45:39
URL: http://kitlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0