steka lite golf

God förmiddag, här sitter jag, och mamma äter lunch här bredvid till filmen The holiday, fin film det där. Strax ska iallafall vi upp till golfbanan och gå en runda. Mamma ska spela och jag ska vara hennes caddy moahaha. Sen ska vi ner på affärn och köpa grejer till Frappuccinon jag ska tillverkar senare, ja jag är beroende nu..

Igår efter att jag och hanna tagit en liten stund på min ballkong med vin drog vi in till Terassen och drack en varsin öl, och sedan tog vi oss vidare till Etage, vilket var rätt kul faktiskt!



Nej nu ska jag byta om och fixa mig lite smått.. Och just det, så här blev rummet med väggordet.
(fast jag måste faktiskt tycka att det är finare i verkligheten)



Hörs senare!

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: din bästis

fan va snyggt :D

2009-08-10 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0