sommaren hittade tillbaka

Äntligen är den här igen, solen, och tacka gudarna för det. Snart är det ju höst och då kan man inte njuta av värmen längre!
Igår åkte efter jag och Hanna åkt och drömt lite inför framtiden åkte jag hem och sydde lite.
"tygbiten" kostade endast 15 kronor och det här blev resultatet. Tänk så billigt va! Dessutom fick jag lite annat tyg med mig hem också och ett vägg ord "Bon Apetit" , lite roligt sådär.



Iallafall träffade jag Linnéa Lager och brudarna för lite vin på Carl-Philip på kvällen, det var mysigt men jag mådde riktigt dåligt faktiskt. Tror inte att jag ska härja så mycket nu, vill hinna bli frisk till Rhodos (7 dagar!!!).

Jag kom hem från min vapendragare Linnéa för cirka en timma sedan efter lite sol, hallonpaj och prat, sommarn är ändå bra härlig!
Jo, ikväll blir det nog ändå möjligen lite vin på ballen och sen in och mysa någonstans med Hanna och Linnéa. Det pratades om utgång först men ack, som jag sa, jag måste ta det lugnt. Så jag tror att det här blir en bra kompromiss!

Nu ska jag äta , Vi hörs .

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud va fin kudde. Ser ut som den p H&M´s hemsida. Du kanske vill sy en till mig om jag betalar? ;D



2009-08-06 @ 19:18:42
URL: http://elinjosefssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha klart jag kan gumman! (och utan betalning)

2009-08-09 @ 11:59:34
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0