Somewhere over the rainbow shalala





Kom hem från Linnéa nyss.
Vi åt Häagendazs med cappucinosmak, mörkchoklad och blickade lite på Mamma Mia när vi inte pratade vilket vi gjorde eller alltid gör konstant, mys helt enkelt.

Anledningen till att jag är hemma så pass tidigt som jag faktiskt tycker att jag är en fredagkväll är för att vi båda insåg att vi fortfarande inte tagit igen sömn sen Rhodosresan. Och det är ett måste nu när skolan har börjat!

Iallafall ska jag upp och lägga mig i min säng och läsa lite nu, kolla igenom lite läxor som jag fick idag, suck..

Imorn blir det träning på friskis, yeey!

Vi hörs

Godnatt

/Desirée

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-08-22 @ 10:51:45
Postat av: sandra

Underbara rhodosbilder. Nästa resa vill jag följa med! Kan man inte göra någon resa på ett lov? En weekand resa eller något massa tjejer? När man ledsnat på skolan så att säga. Har du bytt nr? PUSS

2009-08-22 @ 10:52:48
URL: http://kitlas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det måste du! jo lätt, skulle vilja dra en sistaminuten nånstans asså, kommer vara död i höst/vinter!



Nja haha jag tappade bort mitt kontantkort så var tvungen att skicka efter ett nytt, fick det igår, men själva "kompiset" har gått ur så kan inte skicka sms till någon.. illa, men ska ladda på idag!

2009-08-22 @ 11:15:39
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0