saturday night

Idag är det lördag minsann, och jag är taggad!

Skolveckan har gått riktigt fort faktiskt, men det beror nog mest på att jag knappt haft några lektioner. Kan ju inte klaga!
Dom senaste dagarna har jag även shoppat en del, vilket jag lägger in på bild senare i helgen, riktiga fynd det gillar jag de ;)

Iallafall så var jag igår hemma hos Linnéa och gjorde våfflor med sylt och grädde. Och efter det kollade vi på Benjamin Button och åt Ben and Jerrys glass "chunky monkey"
Tyvärr var den inte riktigt så god som vi hade hoppats på..

Idag är planerna iallafall:

Jobba halv 12 - halv 5 cirka
Äta mat med familjen + gäster
Och sen blir det hem till Natta med lite flickor, innan utgång. Vilket om inte annat blir på Framfickan där Linnéa och tjejerna har bokat bord.

En rolig kväll kommer det bli!

/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0